Reklamation

Hos VELFAC arbejder vi benhårdt på altid at levere fejlfrie vinduer og døre. Der kan dog desværre nogle gange ske fejl i fabrikationen eller opstå skader på vores produkters vej fra fabrik til leveringsadresse.

Hvis du som boligejer har en reklamation, skal du kontakte den tømrer eller tømmerhandel, hvor du har købt dine vinduer og døre. Så vil de kontakte os for det videre forløb.

ID-labels.jpg

Beskadigede elementer bør aldrig monteres, før en reklamation er indgivet, og VELFAC har givet samtykke til, at det beskadigede element monteres. Dette kan blot gøres ved et telefonopkald til vores Kundesupport på telefon 70 110 200 samt en efterfølgende billededokumentation.

For indgivelse af reklamation bedes du udfylde formularen nedenfor.

Bemærk! Hvis du er boligejer, og du har en reklamation, skal du altid henvende dig hos den tømrer eller tømmerhandel, hvor du har købt dine vinduer og døre. 

Udfyld formularen korrekt for hurtig ekspedition

Din henvendelse skal altid indeholde ordrenummer og positionsnummer på de pågældende VELFAC elementer. Numrene findes på klistermærket, der kommer til syne, når vinduet åbnes. Positionsnummer er kun synligt på oplukkelige elementer. Ved fast element kontakt Kundesupport på telefon 70 110 200.

Vi bestræber os på at behandle alle henvendelser hurtigst muligt. Bemærk! Travle perioder kan dog medføre en forlænget behandlingstid.

 

 

Udfyld reklamationsformular

 

 

Reklamationsformular som PDF


Download, print og udfyld i hånden

Klik her for at hente reklamationsformularen som PDF, hvis du ønsker at printe formularen, udfylde den i hånden og sende den via email.

Download og udfyld på din computer
Klik her for at hente reklamationsformularen som PDF, hvis du ønsker at udfylde formularen på din computer og sende den via email.

Formularer samt billeder sendes til service@velfac.dk