Reklamation

VELFAC tilstræber at levere fejlfrie elementer. Men desværre kan der undtagelsesvis opstå fabrikationsfejl eller skader på elementerne på deres vej fra fabrik til leveringsadresse.

ID-labels.jpg

Beskadigede elementer bør aldrig monteres, før en reklamation er indgivet, og VELFAC har givet samtykke til, at det beskadigede element monteres. Dette kan blot gøres ved et telefonopkald til vores Kundesupport på telefon 70 110 200 samt en efterfølgende billededokumentation.

For indgivelse af reklamation bedes du udfylde formularen nedenfor.

Din henvendelse skal altid indeholde ordrenummer og positionsnummer på de pågældende VELFAC elementer. Numrene findes på klistermærket, der kommer til syne, når vinduet åbnes. Positionsnummer er kun synligt på oplukkelige elementer. Ved fast element kontakt Kundesupport på telefon 70 110 200.

Vi bestræber os på at behandle alle henvendelser hurtigst muligt. Bemærk! Travle perioder kan dog medføre en forlænget behandlingstid.

 

 

Udfyld reklamationsformular

 

 

Reklamationsformular som PDF


Download, print og udfyld i hånden

Klik her for at hente reklamationsformularen som PDF, hvis du ønsker at printe formularen, udfylde den i hånden og sende den via email.

Download og udfyld på din computer
Klik her for at hente reklamationsformularen som PDF, hvis du ønsker at udfylde formularen på din computer og sende den via email.

Formularer samt billeder sendes til service@velfac.dk