Reklamation

VELFAC tilstræber at levere fejlfrie elementer. Men desværre kan der undtagelsesvis opstå fabrikationsfejl eller skader på elementerne på deres vej fra fabrik til leveringsadresse.  

Reklamation på Velfacs vinduer hjælper med rettelser af fejl

Beskadigede elementer bør aldrig monteres, før en reklamation er indgivet, og VELFAC har givet samtykke til, at det beskadigede element monteres. Dette kan blot gøres ved et telefonopkald til vores Kundesupport på telefon 70 110 200 samt en efterfølgende billede dokumentation.

For indgivelse af reklamation og mangelgennemgang bedes du udfylde formularen nedenfor.

Variantnummer er kun synligt på oplukkelige elementer. Ved fast element kontakt Kundesupport på telefon 70 110 200.

Vi bestræber os på at behandle alle henvendelser inden for 24 timer.

Der kan være flere årsager til at kontakte VELFAC Kundesupport. Herunder kan du se hvordan vi håndterer sagerne.

  • Besigtigelse af reklamation - inden for 3 hverdage efter modtagelse af bekræftelse
  • Besøg uden materialer - inden for 10 hverdage efter modtagelse af bekræftelse
  • Besøg med materialer - hurtigst muligt efter at materialer er leveret.
 

Få et tilbud

x
Cookies

Denne hjemmeside anvender cookies

Læs mere